Skip to content

Mediabevakad

november 19, 2010

Det börjar kännas lite fånigt (och självgott) att skriva blogginlägg som går ut på att mer eller mindre tala om hur mycket jag dyker upp i andra medier. Men de som inte är intresserade kan ju lugnt strunta i det.

Skånska dagbladet gjorde en snabb intervju med mig om min avhandling häromdagen och placerade min nuna i celebert sällskap. Man kan också se att de ”lånat” från andra intervjuer …

Och det kommer att vara ett inslag om min avhandling på Vetenskapsradion Forum mån 29 dec (programmet börjar kl 13.20) med repris dagen därpå (kl 19.03). Själva intervjun var riktigt trevlig och det ska bli spännande att se vad jag egentligen sa🙂

No comments yet

Kommentera

